Vrolijk!
Re: Vrolijk!
Detroid, laatst een vette documentaire over gezien. Heeeeel veel leegstand. Hoe zit dat bij je familie?
- Sabrina
Gefeliciteerd met het mogelijke huisje ranting! Ik ga voor je duimen dat 't wat wordt!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ik neem aan van wel hoor. De vraagprijs kan ik betalen, alles wat het goedkoper wordt is mooi meegenomen. 

- kitten
Wauw, grootse blijheid hier! :icon_biggrin: :icon_biggrin:
- Mack
@ranting: da's een goeie reden voor een rant. Wanneer komt de housewarmingparty? 

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Het is niet mijn familie maar die van de vrienden waar ik mee ga.ranting schreef:Detroid, laatst een vette documentaire over gezien. Heeeeel veel leegstand. Hoe zit dat bij je familie?

ij hun valt de leegstand mee. Ze wonen zeg maar in 'district' Detroit maar wel in hun eigen grote suburb Livonia en dat verschilt heeeel veel met Detroit zelf blijkbaar. Detroit heeft 81% donkere inwoners, maar het dorp waar zij wonen is voornamelijk blank. Het zou een van de blankste suburbs zei ze.

Om 11:00 am als alle stoere gangsters nog in bed liggen ofzo.

Na 10 jaar te hebben gewerkt bij mijn huidige ICT bedrijf, vandaag eindelijk het contract getekend bij mijn nieuwe werkgever.
Tijd voor nieuwe uitdagingen !!!

Tijd voor nieuwe uitdagingen !!!

- kitten
Gefeliciteerd!! 

- Peter^
- Contacteer:
Laat ik hier dan ook maar wat positiefs neerpoten: Ondanks dat ik volledig hetero ben, heb ik sinds een tijdje een mannelijk subje. Zolang we maar geen seks hebben, vind ik alles oke. We kunnen ons vinden in onze beider voorkeuren voor spel en fetishes.
- Ravelijne
Gefeliciteerd, Peter! Wat heeft dat met je hetero-zijn te maken? Is je subje een man?
Ik ben ook vrolijk. Sinds vanmiddag loopt mijn gootsteenafvoer weer door, yay!
Ik ben ook vrolijk. Sinds vanmiddag loopt mijn gootsteenafvoer weer door, yay!
- Ravelijne
Hee, dat stond er net nog niet! Of ben ik nou zo gaar dat ik dáár overheen gelezen heb? Wel super tof voor je, Peter. 

- Ravelijne
Gelukkig. Ligt het niet aan mij. 

- Ravelijne
Nee, viel mij ook al op dat er niet staat dat het bijgewerkt is. Daarom ging ik ook aan mezelf twijfelen. Maar Lotus en ik zullen toch niet allebei hallucineren?