Spelen met meer dan 2

Dreamer74

Re: Spelen met meer dan 2

Bericht door Dreamer74 »

Hoezo gemeen.. moet ik haar dan maar in twijfel laten dan ? ze geeft zelf aan dat ze het een spannend en lekker idee vind.. en de rest.. kwestie van goede afspraken denk ik ? ;)

Enne.. het is heus niet zo dat ik nu ineens iemand vraag om eens mee te spelen hahaha heb nog genoeg te ontdekken bij mijn meisje.. maar wie weet in de toekomst.. :D :mrgreen:
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
fiona

Bericht door fiona »

Soms is de twijfel beter.
Dit soort dingen kunnen best ingrijpend zijn. Wanneer het toch niet goed blijkt te zijn, kan het zijn dat er iets onomkeerbaar verkeerd gaat. Dat zou ik ook niet willen.
Maar zolang wij communiceren komen we er vanzelf wel achter of het iets voor ons is :)
Pluu

Bericht door Pluu »

Als D samen met een andere D: heel leuk! Vernederen gaat samen vooral makkelijker dan alleen. Ik voel me altijd een beetje opgelaten om in mijn eentje vernederende taal uit te slaan naar een subje toe.. zo onecht. Maar naar een andere D. toe over een subje praten alsof ze een object is, en uitgebreid overleggen wat we wel en niet gaan doen en of ze alles wel goed doet.. gaat heel natuurlijk.

Als sub met 2 D's: ook heel leuk! 2 keer zoveel aandacht :static:.

Als sub met een andere sub erbij en maar 1 D: fail!!! Echt niet leuk. Vooral als de D. mijn eigen partner is, en het subje "nieuw". Dan moet het andere subje nog "ingelezen" worden, dat kost extra tijd en aandacht. Aandacht die er dan niet voor mij is. Ik wil die aandacht dan ook niet vragen, want ik weet dat die aandacht voor de ander nodig is. Dus ik kan me dan niet "natuurlijk" gedragen zoals ik me gewoonlijk als sub gedraag, ik kan niet teveel gaan rellen/aandacht vragen/grenzen van wat mag opzoeken/etc. als ik daar de neiging toe heb. Dus in feite kan ik me niet laten gaan. Maar me met het spel met het andere subje bemoeien kan ook niet, want ik zit niet in de D-rol, dus ik kan niet zelf beslissingen maken als, laat ik nu eens in haar tepel gaan knijpen. De opdracht krijgen om iets bij het andere subje te doen vind ik ook niets aan, ik heb niet het plezier als D. dat ik zelf kan bedenken hoe ik de ander ga kwellen/belonen/plagen/etc. En ik heb ook niet het plezier als sub dat ik me helemaal klein en onderworpen voel, ik hou me immers uit mezelf in om de ander de ruimte te geven, niet omdat ik me gedomineerd voel. Dus ik verveel me dood zolang de aandacht op de andere sub ligt. En als het mijn beurt is om gevingerd te worden of gemept dan voel ik mij schuldig tegenover het andere subje als zij wel de aandacht voor mij kan opbrengen die ik als mede-subje niet voor haar kan opbrengen. De paar keer dat we deze "1D - 2s"-constructie hebben geprobeerd ben ik ook alle keren omgeslagen naar de D-rol. Als D. vind ik het wél leuk om dezelfde aandacht te geven aan een subje. Eerst met zijn tweeen een subje domineren en daarna zelf nog even subben kan ik wel, maar dat zie ik dan als een apart spel.

Met 2 D's en 2 subs: dat is wél leuk, want dan hoef ik mezelf niet in te houden, ik ga er dan vanuit dat de ander geen aandacht te kort hoeft te komen als ik even de aandacht op eis. Er is immers altijd een D. "over". Als ik me zelf genoeg gedomineerd voel dan vind ik interactie met het andere subje (elkaar vingeren etc.) niet saai.

Kortom, in mijn optiek moeten er altijd minimaal even veel en het liefst meer D's dan subjes bij het spel betrokken zijn. :)
Jowela

Bericht door Jowela »

Om voor een keertje een tweede D erbij te hebben lijkt me wel leuk. Een tweede sub erbij no way daarvoor ben ik toch echt te jaloers en zou dus ook niet werken. Mijn M. vind dit ook wel een leuke gedachte om een keer te gaan doen maar of het er ook ooit van komt.. ach wie weet. :)
skaoot

Bericht door skaoot »

Ik vind spelen met 2 sadisten erg leuk! :inluv:
Al regelmatig gedaan (volgens mij meer dan met één Dominant of sadist, nu ik erover nadenk) en het bevalt erg goed. Vind het moeilijk om de vinger erop te leggen wat er zo leuk aan is, maar het moet wel met iedereen klikken. Je krijgt zoveel variatie in een spel want iedereen is toch anders, andere voorkeuren, speelstijlen.
Zeker nu ik dan een vast stel heb waar ik mee speel, is het ook leuk om te merken hoe ook zij op elkaar ingespeeld raken, het samenwerken, elkaar op ideeën brengen. En als de een iets niet merkt of vergeet, dan denkt de ander er wel aan of merkt het op...
En zoals sommigen al noemden, dat er zo over je gepraat wordt alsof je er niet bij staat, heeft ook wel wat ^_^
Laatst een keertje naast Tijgie en Klukkluk staan spelen en dat was ook erg gezellig, veel lol gehad met Tijgie :mrgreen:

Ik denk dat ik allerlei combo's van spelen met meer mensen wel leuk vind. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Hoe meer pijn ook, geen onaangename bijkomstigheid.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
mili

Bericht door mili »

In het verleden wel eens sub geweest voor mn Dom en zijn beste vriend, die ook wel wat had met SM. Heerlijk was dat. Geen seks ofzo, maar alleen het bedienen, gehoorzamen en gestraft worden door twee D's :inluv:

Helaaaasssss kreeg die jongen toen een relatie waardoor onze driehoek werd verbroken. K zie hem nog regelmatig maar samen spelen..nee helaas niet meer. Kriebelt nog wel hoor als ik hem zie..en hij is nog steeds erg goed in dubbelzinnige opmerkingen maken of me met een bepaalde blik aan te kijken...zucht! :bloos:
kitten

Bericht door kitten »

Dat lijkt me nou serieus gaaf... :bloos: Mag ook met seks... :bloos:
mili

Bericht door mili »

@ kitten: Haha ja seks had vn mij ook wel gemogen maar was een beetje dubbel. Bang om vriendschap ook te verpesten enzo...ooit kans gehad trio met hem erbij toen te doen maar toen niet gedaan :frusty: spiiiijjjjjjt van nu! haha najaaa wie weet ooit nog eens
meisje1983

Bericht door meisje1983 »

Een mooie fantasie..
Wie weet wordt die ooit werkelijkheid....
Zou alleen wel duidelijke afspraken maken.
Wat wel en niet kan.

Maar jaloezie lijkt me het lastigst....
flamejacky

Bericht door flamejacky »

Tis ehmm leuk...

Scheelt dat een van de twee mijn vriend is natuurlijk maar dan nog hij krijgt de zmaak te pakken en mepte afgelopen zaterdag vrolijk mee *grijns*.
Nou ben ik zelf best wel nieuwschierig naar 1op1 spelen. Dat zal wel weer heel anders zijn zeker omdat mijn vriend toch een stukje was om aan vast te houden/kijken.
Zal wel vreemd klinken denk ik dat juist benieuwd ben nou naar 1op1 (of niet ik weet het niet :P)

-xxx- jacky *poink poinkt denkend aan 1op1 :P*
Gesloten