Oncomfortabelheidsbondage

Gesloten
Daantje
Contacteer:

Oncomfortabelheidsbondage

Bericht door Daantje »

Oncomfortabelheidsbondage, een ander woord weet ik er niet voor te noemen. Bondages die je langdurig kan ondergaan, zonder dat ze veel hinder geven in dagelijkse bezigheden. Maar die wel vol continu zijn aanwezigheid laat merken. Vastbinden is leuk, maar er is altijd een beperking aan de tijdsduur. Op een gegeven moment zal je eens naar het toilet moeten bijvoorbeeld. Of de boodschappen, die moeten ook gedaan. Dan beperk je het bonderen al flink tot hooguit een uurtje of 3. Kuisheidsgordels zijn al een uitzondering. Een goed ontworpen exemplaar, wat goed past kan makkelijk enkele dagen aaneen gedragen worden. Of op zijn minst een volle dag, zonder dat de gewone bezigheden in het gedrang komen. Je kan een spel zo heel lang oprekken en het niet houden bij een halve middag.

Daarnet kwam ik dit korset tegen bij Laced and Locked:
Afbeelding Afbeelding
De riem met boeien is optioneel te gebruiken

Gemaakt van jute noemen ze het een Shibari Punihment Corset, daarmee niet zozeer doelend op iets dat op geknoopt touw lijkt maar op het materiaal. De grove jute zal gaan jeuken tegen de huid, hoe langer je het draagt hoe erger het wordt. Is het niet fantastisch? :static: Ik heb echt zo'n zwak voor dit soort bondage ideën. Gewone korsetten vind ik alleen maar fijn en comfortabel om te dragen. Maar met zoiets als dit kan je dat fijne weer omgooien naar straf, of gewoon subje pesten. :zweepje: Voor de liefhebbers: de maakster van het korset maakt ook BH-inserts van Jute, maar dat moet je met een beetje handigheid ook zélf wel kunnen naaien.

Dan nu de vraag: wie weet er nog meer van dit soort bondage ideeën? Dingen die langdurig toegepast kunnen worden, bijvoorbeeld een hele dag, zonder al te veel in de weg te zitten bij zaken als het huishouden, naar het toilet gaan en boodschappen doen. Maar die wel al die dagelijkse bezigheden ineens een stuk interessanter maken, door juist een niveau van discomfort toe te voegen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
JerryM

Re: Oncomfortabelheidsbondage

Bericht door JerryM »

Folie bondages
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Pluu

Bericht door Pluu »

Je kunt kijken of je ergens een kamelenvel op de kop kunt tikken...

Die dingen werden niet voor niets door kluizenaars gedragen, ze schijnen nogal oncomfortabel te zijn en te schuren en prikken bij elke beweging.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

1. Bij de titel van dit topic dacht ik aan bondages, die juist NIET comfortabel zouden zitten.
2. "Of de boodschappen, die moeten ook gedaan." Waarom zou je tijdens het boodschappen doen geen bondageharnas kunnen dragen?
Geniet van de positieve momenten.
Crownless

Bericht door Crownless »

Je hebt verschillende gradaties van oncomfortabel natuurlijk. Een hogtie is behoorlijk oncomfortabel, maar nogal beperkend in de dagelijkse bezigheden, om het maar zwak uit te drukken. Met je polsen geboeid achter je rug is ook oncomfortabel, maar niet handig bij het boodschappen doen.

Een borstharnas dat strak zit is vaak maar even oncomfortabel. Maar vaak vergelijkbaar met een strakke bh of een corset. En die zijn misschien aanwezig, maar niet oncomfortabel. Het geeft geen 'oei, wat naar' gevoel. Als er iets tussen de benen doorgaat is het weer anders (elke keer als je gaat zitten schuurt het weer even) maar dat is weer hinderlijk bij naar het toilet gaan.

Voor fixertje is een borstharnas of corset niet oncomfortabel. En ik denk dat hij dan vergeet dat hij het draagt. En het is me ook niet helemaal duidelijk wat hij zoekt: iets wat hem er constant aan herinnert dat hij onderdanig is, of dat iets echt irritant aanwezig moet zijn.

Overigens vind ik het lastig dat filmpje waar dbj naar lonkt te bekijken. Dat meisje kijkt zo boos... Brrrrr.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gesloten