Hong Kong, daar doen we een dagje (hey, ik kom ook es buiten Europa, ik wil het ZIEN!! :icon_biggrin: :icon_biggrin:rubyvita schreef:Naast alle vanzelfsprekendheden zoals paspoort, geld, tickets en vluchtschema, zou je ook nog warme sokken, lippenbalsem ( droge lucht in vliegtuig) , mp3 speler en iets te lezen in je handbagage kunnen doen? Tis een lange, lange,lange vlucht naar NZ! Waar stap je over trouwens?Wever schreef:kitten schreef:
eh.. eh... wat neem je eigenlijk zoal mee als handbagage...?
Slofsokken dus. Er is zeker geen stopcontact aan boord...? Zou ik nog es aan lezen toekomen!

*pakt in*
"Male chastity, a guide for keyholders"
"The Ethical Slut"
"When someone you love is kinky"
...

Hm, ik ga mijn bergschoenen vast aandoen, die zitten fijn en nemen anders teveel plek in in mijn koffer. Dan maar wat vaker strikken.pluis schreef:Ohja, en schoenen die makkelijk aan en uit kunnen.

En gefouilleerd...?pluis schreef:Bij de beveiliging scheelt het ook als je geen sieraden, riem of andere metalen dingetjes draagt. (vergeet ik elke keer en dan wordt ik weer uit de rij geplukt, zucht)

Krijg je die er niet meer bij?pluis schreef:Evt oordopjes/ maskertje (voor als je wilt slapen).
Dat is zus d'r afdeling.pluis schreef:Verder weet ik niet hoe NSZ werkt met visa, enzo, maar soms moet je je vantevoren 'aanmelden' als je het land bezoekt. Even checken op de site van het ministerie van buitenlandse zaken?

En tnx voor de verdere goeie tips! (airco, kopietjes en nog wat...)